  • Data: 2009-02-19 22:51:53
    Temat: Re: Europejscy "demokraci"
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dieter wrote:

    > Czyli wyznajesz demokracje Michnikowa, tzn. demokracja jest dobra, pod
    > warunkiem, ze robicie i myslicie tak jak Wam kazemy.
    >

    > D.
    Słuchaj Dieter. W Twoim domu jest ciepło sucho i stoi dobrze zastawiony
    stół. Ja grzecznie stoję za bramą na deszczu głodny i obdarty. Pukam do
    Ciebie i proszę żebyś mnie wpuścił, przenocował, ubrał i nakarmił. Godzisz
    się. Jak się najadłem i wysrałem to przestawiam Ci meble w domu, zdejmuje
    Twoje obrazy ze ścian, wieszam na to miejsce Jezusa na krzyżu i Matkę Boską
    i każe Ci się modlić trzy razy do dnia. I co Ty na to? Jaka to jest
    demokracja wtedy jak Ty się nie chcesz zgodzić?
    Nikt nikomu nic nie każe. w każdej chwili możemy z NATO i UE wystąpić i mieć
    demokracje ... Właśnie, jaką będziemy mieć wtedy demokrację?