  • Data: 2002-01-16 12:56:37
    Temat: Re: FAQ grupy w telewizji.
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Daniel" <N...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:a22ibc$8ju$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

    > ... taak i do tego mówil po "polskawemu". Jak juz wysylaja kogos do
    > telewizji to móglby to byc ktos kto umie dosc dobrze mówic. Za to Wojtek
    > Bolanowski zrobil na mnie bardzo dobre wrazenie.

    Niestety Wojtek tez sie nie popisal... Powiedzial, ze eKarta mBanku mozna
    placic na wszystkich witrynach internetowych. Jak dobrze wiemy my wszyscy i
    jak bardzo dobrze wie Wojtek, tak nie jest. Rozumiem, ze swoja firme i jej
    uslugi nalezy przedstawiac w jak najlepszym swietle, ale chyba nie nalezy
    wprowadzac w blad potencjalnych klientow. IMHO w przypadku gdy karta nie
    zadziala, o wiele bardziej zaszkodzi to wizerunkowi firmy niz beda warte
    zyski ze sprzedazy tych kilku kart wiecej.

    Odnosze wrazenie, ze osoby ktore maja wystepowac w mediach reprezentujac
    bank powinny zostac przeszkolone wczesniej przez departamenty PR.

    Maciej Kacprowicz