    From: Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Fatso dupę mi uratowałeś
    Date: Thu, 22 Jan 2009 08:06:59 +0100

    > Nie chodzi tu o wielki zarobek, zysk a o status quo.
    > Kruszce oczywiscie podlegaja wahanią i te +-25% w pewnych okresach bywa cena
    > za spokoj. Tak to teraz mniej wiecej widze.

    Czytając te wypowiedzi chyba wypada się zgodzić. Chiny pozwoliły
    obywatelom posiadać zloto (nie wiem dokładnie ile). I pewnie dlatego w
    ogóle idzie do góry. Ale na tym nie zarobisz. Moze Ktoś tam kupi coś by
    się pochwalić przed znajomymi.
    Gdyby to był interes to po prostu można by było kupić fundusze na złoto.

    > I jeszcze raz podkreslam nie chodzi tu o jakies nadzwyczajnie zyski tylko o
    > zabezpieczenie sie przed zlodziejskimi manipulacjami na kwitach bankierow.
    > Jak sie uspokoji sytuacja, wroci hossa to oczywiscie bedzie to czas na
    > pozbycie sie zlota, srebra.
    > A dzisiejsza sytuacja wyglada jak najbardziej na wojnę - bankierow i
    > pseudopanstw ze spoleczenstwem a stawką jest to kto za to zaplaci, kto
    > zostanie niewolnikiem do konca zycia, bankrutem itd...my albo oni

    Zabawne. Czyli co? Nie warto bać się tego kryzysu tylko następnego? Bo
    wtedy jak rypnie to nic juz się nie uratuje? Ech..