eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFrankowicze vs Bank MILLENNIUM Żeby banksterka nie myślała że sprawa PRZYCICHŁA ;-)Re: Frankowicze vs Bank MILLENNIUM Żeby banksterka nie myślała że sprawa PRZYCICHŁA ;-)
  • Data: 2021-11-12 19:50:31
    Temat: Re: Frankowicze vs Bank MILLENNIUM Żeby banksterka nie myślała że sprawa PRZYCICHŁA ;-)
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 11 listopada 2021 o 06:32:04 UTC-6 Grzexs napisał(a):

    > Fakt. Tylko jakieś ćwierć wieku czytam grupę.

    To chyba okrutnie wybiorczo czytasz.

    > Czytałem. I dalej nie wiem. Nie znam dokładnie umów, ale nie wierzę, by
    > gdzieś nie było wyraźnej wzmianki o ryzyku kursowym.

    No to czytaj ponownie. Bo bylo walkowane nie raz, nie dwa i nie sto razy tylko
    wiecej.

    > Nie jestem żadnym propagandzistą, ale ktoś sobie nasrał w finanse
    > nieprzemyślanym kredytem, to niech sam sobie to rozplącze, bez moich
    > podatków. Sam brałem kredyty i jakoś stać mnie było na ich spłacenie.

    To nie ma nic do rzeczy. Jednego stac na gubienie rekawiczek w tramwaju a drugiego
    nie.

    Frankowiczow nadal stac na splacanie tych kredytow i to mimo ze placa raty wyzsze od
    zlotowych (relatywnie czesto) i jakos nie bankrutuja.

    A liste klauzul abuzywnych sobie wyguglaj. Jak z nich nie wyczytasz o co chodzi to
    nikt ci tu lepiej nie wytlumaczy.

    PS. Jakby ci kiedys ktos dal do podpisania umowe ze masz nerke oddac to dobrze zebys
    wiedzial ze nie musisz. To taka rada w kontekscie tego ze sam masz kredyt i nie
    rozumiesz czemu inni maja z nimi problemy.
    czasem umowy sa po prostu niewazne. I sądy to wyjasniaja.