    From: root <m...@y...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Fundusze vs WIG
    Date: Sat, 14 May 2011 17:13:32 -0700 (PDT)

    On 15 Maj, 01:57, " ron" <r...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Jesteście durniejsi, jak mi się wydawało.
    > Dywersyfikacja w pracy inwestora to nie jest tylko
    > podział na różne akcje, ale lokowanie cząstek kapitału
    > w różnych dziurach chłopcy, troche w akcje, reszta wszedzie,
    > nawet możecie sobie kupić dobrej rasy psa rozpłodnika,
    > albo zainwestować w pobliski burdel, nie ważne, ważne,
    > żeby kasa była w różnych miejscach, nie ma takiej możliwości,
    > oprócz końca świata, żeby wszędzie stracić.
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/- Ukryj
    cytowany tekst -

> [...]

    Przeciez nikt nie mowi ze jest inaczej. Zgadzam sie ze dywersyfikacja
    miedzy akcjami nie zdaje egzaminu. Choc jest i tak niewielka jest
    niezbedna nawet w czasie hossy. Sens ma podzial miedzy diametralnie
    rozne rynki.
    Chodzi o to ze swiat sie zmienia i nawet miedzy do tej pory
    nieskorelowanymi rynkami widac poczatki korelacji. Miedzy Twoim psem
    rozplodnikiem a cena wina w Bulgarii tez moze w krotkim czasie dojsc
    do wzajemnych powiazan, o ktorych nawet nie sniles.
    Przyczyna: coraz wiecej ludzi ma dostep do roznych rynkow, coraz
    wiecej dawcow, ale to oznacza coraz wiekszą korelację. Jesli grupa
    grupa inwestujaca na rynku win, moze za jednym kliknieciem przeniesc
    sie na rynek surowcow bez zbednycch ceregieli, moze spowodowac
    zalamanie rynku win i wzrost na surowcach.
    7 lat temu FX byl znany nielicznym, teraz co drugi bawi sie w pykanie.
    Widzisz to?