  • Data: 2011-05-15 05:22:40
    Temat: Re: Fundusze vs WIG
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "root" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    news:33125b75-50cf-4ebe-9418-525c1b79b110@d15g2000yq
    n.googlegroups.com...

    A Ty co robisz. Skalpujesz po 5 pipsow 50 razy dziennie. Mautkie
    lyzeczki. Tysiace malutkich lyzeczek. W koncu przychodzi jeden dzien i
    ktos wylacza swiatlo albo szpila na 200pipsow i z trudem uzbierane
    ziarenka znikają. Jak sie wtedy czujesz? Masz ochotę pierd...ąć
    piescią w twarz panu rynkowi albo brokerowi albo komukolwiek?

    root, od kiedy zacząłem cokolwiek robić na fx wiem jedno i to już opisałem
    obok

    absolutnie nie wolno zająć pozycji bez stopa
    nawet jak się ma w zamiarze tego stopa podregulować za kilka sekund i nawet
    jak się ma MT na kilku kompach z różnymi łączami (co też się powinno mieć).

    jak nie masz kilku kompów z różnymi łączami i zdarza Ci się zająć pozycję
    bez stopa nawet na kilka sekund, ryzyko ostrej wtopy wcześniej albo później
    mocno bije w 100%