  • Data: 2011-05-15 08:10:05
    Temat: Re: Fundusze vs WIG
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:iqnvv2$2j7$1@usenet.news.interia.pl...

    > Dokładnie.

    Tylko po co to robić?
    Wystarczy przecież liczyć taki multi cross jako bazę do hedżowania na
    pojedynczych parkach które wyskoczyły poza średnią, jesli się zdąży przed
    Goldmanem.
    Myślę że stado super-maszyn cały czas ostro mieli wszystko co możliwe, zeby
    wyłapywać najdrobniejsze peaki tego typu.

    Z kolej przy obstawieniu powiedzmy kierunku dolara można pozycję zdywer...
    podobnie jak akcje, biorąc wiele par dolarowych i wtedy nagła niespodzianka
    na jednej z nich nie rozwali rachunku.
    Tylko to też nie wiem po co robić, skoro są syntetyczne dolary itp.

    Weź root po prostu napisz konkretnie o co chodzi, jaki chcesz osiągnąć cel.