    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Fundusze vs WIG
    Date: Sun, 15 May 2011 02:18 +0200

    ron wrote:

    > Jesteście durniejsi, jak mi się wydawało.
    > Dywersyfikacja w pracy inwestora to nie jest tylko
    > podział na różne akcje, ale lokowanie cząstek kapitału
    > w różnych dziurach chłopcy, troche w akcje, reszta wszedzie,
    > nawet możecie sobie kupić dobrej rasy psa rozpłodnika,
    > albo zainwestować w pobliski burdel, nie ważne, ważne,
    > żeby kasa była w różnych miejscach, nie ma takiej możliwości,
    > oprócz końca świata, żeby wszędzie stracić.

    I według Ciebie takie działanie nie wskazuje na to, ze nie wiesz na czym
    stracisz, a na czym zarobisz? Nie potrafisz wskazać, która z inwestycji
    przyniesie jaki zwrot. To objaw zapobiegliwości o kapitał. To też. Ale
    głównie kompletny brak orientacji. W danym okresie tylko jedno z tych
    przedsięwziąć przyniesie największy zysk. Wszystkie pozostałe już ten zysk
    sumaryczny pogorszą. Nie jest tak? Biorco kapitału.