  • Data: 2008-02-26 22:13:21
    Temat: Re: Fuzja BPH-Pekao i pozyczka nie spłacona automatycznie
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m38x17e5gu.fsf@maximus.localdomain...

    > Tak w ogole, w przypadku zmian strony umowy (np. sprzedazy czesci
    > oddzialow "wraz z klientami" innemu bankowi) potrzebna jest zgoda
    > drugiej strony, czyli klientow (pisemna itd). Bez takiej zgody klient
    > moze domagac sie wywiazania z umowy od "nowego" banku (zgodnie z
    > deklaracjami), ale takze moze tego domagac sie od starego banku (bo z
    > nim ma umowe). Dokladnie tak bylo np. z Inteligo. Normalnie to nie
    > ma moze wielkiego znaczenia, ale w niektorych okolicznosciach "stary"
    > bank moze sie bardzo zdziwic.

    Ciekawe jakie to może mieć znaczenie praktyczne (pewnie żadne). Ja nigdy nie
    zaakceptowałem tego przejęcia przez PKO BP. W pewnym momencie strona
    proponująca wyrażenie zgody przestała się pokazywać. Konto dalej istnije i
    jest aktywne. Ciekawe czy w jakiś sposób mógłbym potencjalnie zadziwić teraz
    Bankgeschelshaft Berlin :-)

    marekz