  • Data: 2010-06-22 08:15:31
    Temat: Re: Gajowy juz wypelnia obietnice wyborcze
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wrote:

    > Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > BTW: Czy ktos wie jak odbywa się rekrutacja wyjeżdżajacych do
    > Afganistanu?
    > Czy to jest rozkaz wyjazdu czy jadą ochotnicy?

    Armia jest zawodowa. W armii są tylko ochotnicy i zgadzają się na to, że za
    pieniądze będą się słuchać oraz że do żołnierza inni strzelają i czasami
    trafiają skutecznie. To kolejna polska schizofrenia, mieć armie gdzie nikt
    nie ginie. Mają nie brać udziału w żadnej wojnie, bo to niebezpieczne ale
    jak nas napadną to mają wszystko umieć i skutecznie nas bronić. Kolejne
    wydanie tezy, że trzeba coś robić tak by nic nie zmieniać.