    From: S <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie korzystny leasing auta?
    Date: Mon, 12 Jan 2015 16:48:22 +0100
    <m8lpb0$mu2$1@news.supermedia.pl> <m8mse3$f41$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <m8nrrr$abh$1@node2.news.atman.pl>
    <54aff026$0$2151$65785112@news.neostrada.pl>
    <m8p0ed$imo$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...icm.edu.pl>
    <m8rrmv$g95$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <1nyddwnqv73y$.7g868nvxdkmp.dlg@40tude.net>
    <m8u6q2$6d9$1@node1.news.atman.pl>
    <54b2f996$0$16546$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2015-01-11 o 23:30, cef pisze:

    > Jak to po co?
    > Do oceny ryzyka: łatwiej ukraść auto parkujące na ulicy niż w garażu,
    > kod pocztowy daje pojęcie o ryzyku uszkodzeń w ruchu
    > (miasto z dużym ryzykiem czy wiocha bez ruchu)
    > a przebieg o Twoim udziale w tym ruchu.

    No właśnie. Mogą się przyczepić, iż podane dane nie były zgodne z
    deklaracją. Podawanie, gdzie auto jest parkowane samo w sobie jest
    idiotyzmem, bo ktoś, kto dużo jeździ autem (a tylko wtedy w ogóle jest
    sens posiadać takowe) może mieć kłopot ze wskazaniem konkretnej lokalizacji.

    > No i najważniejsze... jeśli zadeklaruję 20000km
    >
    > Co do miejsca to nie mają prawa marudzić,
    > ale jak przebieg będzie drastycznie różny od deklarowanego, to pewnie
    > będą problemy.
    > Po to się zbiera dużo danych, żeby w wielu punktach móc się potem
    > przyczepić.

    I dlatego ja (!) bym drugi raz w AC nie wchodził.

    --
    Pozdrawiam