  • Data: 2005-10-28 08:34:14
    Temat: Re: Grrrrrrrrrr
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message
    news:djrbbp$121$1@inews.gazeta.pl...

    > Dziecko - jak chcesz sobie popluć to idź do piaskownicy - tutaj są poważni
    > ludzie.

    Obawiam się, że jestem starszy od ciebie i to sporo. I nie odwracaj kota
    ogonem - nie masz argumentów więc atakujesz ad personam. Może wśród
    poważnych ludzi to uchodzi, nie wiem...

    > Hehehe - Jarek Gierkowi nawet podziękował, że tak ładnie wspierał Lecha
    > :-)

    Grzeczność za grzeczność.

    > "Wszyscy kradną" co ;-) ?

    Ja tego nie powiedziałem. Ale część z nich - i to tych na samej górze -
    kradła, nie zauważyłaś?

    > Czytaj ze zrozumieniem. Uczciwości w tym, że nie twierdzili że są uczciwi.

    Twierdzili, sam słyszałem, zaklinali się nawet. Oleksy to do dzisiaj uważa
    się za człowieka honoru, podobnie jak Cimoch czy Miller. Albo magister - on
    nigdy nie twierdził, że kłamie. Jolanta miała to dokładnie odnotowane - w
    kalendarzyku małżeńskim.

    > Coś Ci się w tej główce popier....

    No, spokojnie, bo Ci żyłka pęknie - przeprosiłem i jeszcze raz przepraszam.
    Ale kiedy Ty kogoś obrażasz (albo usiłujesz), to nie umiesz przeprosić. No
    po prostu cała Platforma - "nam wolno pluć, bo my tacy światowi i
    wykształceni, a wam, chamy buraczane - wara!"

    T.