  • Data: 2005-10-28 08:26:24
    Temat: Re: Grrrrrrrrrr
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message
    news:djrc01$4b6$1@inews.gazeta.pl...

    > "Przepraszam ją, bo to kobieta i na dodatek sama zaczęła" - coś pominęłam

    Masz jakiś problem ze swoją kobiecością? Czy przeszkadza Ci to, że mężczyźni
    nauczyli się łagodniej reagować na Twoje zaczepki niż gdyby pochodziły od
    innych mężczyzn (a może powinieniem powiedzieć - samców? Przepraszam, ja z
    prowincji, ja nieobyty :) ).
    Byłem niegrzeczny i szczerze przeprosiłem, naprawdę niepotrzebnie sięgnąłem
    do lewicowego arsenału chwytów retorycznych, czy mogę już popełnić seppuku?
    Nie posądzam Cię o sympatyzowanie z poważną częścią elektoratu PO, jak i sam
    nie sympatyzuję z częścią elektoratu PiS

    T.