  • Data: 2012-03-27 22:59:50
    Temat: Re: HFT, czyli legalna manipulacja?
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    george wrote:

    > "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > Np taki MF Global ... albo jutro Twoje konto gdzie tam je masz...
    > Spoko.... "Oni" są "mądrzejci i silniejsi" i "wiedziałem w co grałem"...
    > genialne.
    > Sorry...nie kupuje tego,

    A ktoś Ci sprzedaje? Rób co chcesz. Tylko bądź odpowiedzialny i rób to za
    swoje pieniądze. Moich w to nie mieszaj.
    Pewnie to sprawiedliwe dla Ciebie jeżeli nauczycielka muzyki, która nie
    zrozumiałaby o czy do niej mówisz zapłaciłaby za Twoją regulacyjkę, Taką
    drobniutką. Ją by to kosztowało 1,38 miesięcznie. Dla niej to nic a Ty byś
    był bogaty. Czy to nie definicja sprawiedliwości? Zyski są moje, a straty
    wspólne. Ważne żeby znaleźć coś wspólnego. Coś co nas łączy. Pewnie Twoje
    straty nadają się do tego znakomicie.
    Znów muszę się pomodlić.