  • Data: 2009-02-18 20:09:35
    Temat: Re: Historia kredytowa w PL
    Od: "kashmiri" <a @ a . com> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:c2248395-b6f4-42fd-9784-3eb131ed9695@e22g2000vb
    e.googlegroups.com...

    > Ja jestem przyzwyczajony do takiego automatu wlasnie. To znaczy
    > wklepuje SSN na stronie i po jakichs 15 sekundach mam OSTATECZNA
    > decyzje kredytowa, a karta przychodzi po ca. 5 dniach. A jesli decyzja
    > jest na nie - to nie ma zmiluj.

    W UK jest podobnie, decyzja jest po kilku sekundach. Ale ale.... jeśli jest
    negatywna, wiele osób pisało, że wystarczy zadzwonić do banku i przekonać
    konsultanta - bank "zmieni zdanie". Nie wiem, może to ta magia prowizji
    konsultantów....

    > Natomiast z moich - bardzo ograniczonych - doswiadczen z polskim
    > systemem, w PL jednak jest bardzo duze pole do interpretacji i
    > uznaniowosci.

    Tak, nawet zdaje się, że nie wszystkie banki wysyłają dane do BIK-u albo nie
    dla wszystkich produktów kredytowych.

    To tak jak w UK :)

    k.