eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[II Filar] Kijek za marchewke, czyli jak panstwo chce utrzymac monopol na wyplacanie emerytur › Re: [II Filar] Kijek za marchewke, czyli jak panstwo chce utrzymac monopol na wyplacanie emerytur
  • Data: 2010-01-09 20:41:00
    Temat: Re: [II Filar] Kijek za marchewke, czyli jak panstwo chce utrzymac monopol na wyplacanie emerytur
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kuba" news:hialq4$e7o$1@news.onet.pl

    > Juz widze te programy w "Uwadze TVN".Placzaca matka z dwojka dzieci
    > zaplakanych w koncie,bo tatus wymanewrowal kase z funduszu
    > emerytalnego,przegral w kasynie albo kupil merca S klasa.
    > A ten wredny rzad Tuska albo Kaczynskiego nie chce jej pomoc.
    > Oczywiscie zartuje,pewnie musialoby to byc mocno obwarowane.

    No ale przepraszam bardzo - to moja wina, że kobietka była tak głupia że z
    człowiekiem opisanego wyżej pokroju się związała?
    Po za tym tą są pieniądza męża i jego dobrą wolą jest czy je rozwali czy też
    zostawi "w rodzinie".
    A taki płacz i szlochanie nie robią na mnie większego wrażenie. O ile nie
    jestem za gnojeniem człowieka to uważam, że w takich sytuacjach państwo nie
    powinno mieć nic do tego co z pieniędzmy po podpisuanie specjalnego
    oświadczenia się stało. W końcu zakładam, że jeżeli ktoś coś podpisuje to ma
    świadomość na co się decyduje.
    Może jest i to radykalne ale to by po części niektórych nauczyło jako takiej
    odpowiedzialności.

    > Piekne mi czarnowidztwo,spoleczenstwo rentierow na ktorych zapieprzaja
    > inne glupsze nacje;)

    > To chyba podobnie dzisiaj wyglada w pewnych wysokocywilizowanych krajach.

    A u nas jest inaczej? Znalazła się jakaś grupka ludzi, nakradła się,
    wpłaciła na konta, żyje z odsetek i nadal okrada ciężko pracujących ludzi bo
    im mało...