eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[II Filar] Kijek za marchewke, czyli jak panstwo chce utrzymac monopol na wyplacanie emeryturRe: [II Filar] Kijek za marchewke, czyli jak panstwo chce utrzymac monopol na wyplacanie emerytur
  • Data: 2010-01-10 10:33:27
    Temat: Re: [II Filar] Kijek za marchewke, czyli jak panstwo chce utrzymac monopol na wyplacanie emerytur
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bzdreg" news:hic4e2$87f$1@news.onet.pl

    > A tym, którzy poszli pracować do policji, bo obiecano im emeryturę po 15
    > latach - niestety, państwo MUSI tę emeryturę zgodnie z obietnicą
    > wypłacać. Albo "wykupić" od nich tę obietnicę za jednorazową kwotę.

    Państwo wiele rzeczy obiecywało (patrz dziedziczenie kasy z OFE i inne cuda
    wianki).
    Puszczanie na emeryturę faceta w wieku około 35 lat jest niczym innym jak
    patologią, wrzodem na dupie polskich przepisów, egzemą polskiego systemu
    emerytalnego. Ci co już kiszą się na mundurowej emeturze niech na niej
    zostaną - mają szczęście. Inni którzy nadal są w służbie czynnej ten
    przywilej muszą utracić. Jeżeli im się nie podoba droga wolna, mogą odejść z
    policji, obrazić się, pujść pod pałacyk sepleniącego pajaca itp. - nie
    interesuje mnie to; ich żal nie jest moim problemem.
    Nikt do pracy w psiarni ich nie zmuszał, z przystawionym do skronii
    pistoletem nie podpisywali umowy o pracę w mendowni itp. Jestem za
    sprawiedliwością społeczną a do takich napewno się nie zalicza emerytura po
    15 latach pracy, na którą zrzuca się społeczeństwo za przeproszeniem
    zapier... ące do 60 paru latek...

    Obrońców obecnego systemu emerytur mundurowych proszę o nie odpowiadanie na
    mój post - nie zareaguje na wasz lament i oburzenie.

    > Wypada przytoczyć taki dowcip o policjancie, który nie upominał się o
    > nieotrzymywaną pensję, bo "skro dostał broń służbową, to zrozumiał, że
    > ma sobie jakoś radzić" :)

    :)