eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[II Filar] Kijek za marchewke, czyli jak panstwo chce utrzymac monopol na wyplacanie emerytur › Re: Kijek za marchewke, czyli jak panstwo chce utrzymac monopol na wyplacanie emerytur
  • Data: 2010-01-10 12:01:57
    Temat: Re: Kijek za marchewke, czyli jak panstwo chce utrzymac monopol na wyplacanie emerytur
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Clegan"
    news:16df0eee-f058-43cf-a6f6-846d75e28a03@j14g2000yq
    m.googlegroups.com

    > Najpierw dowiedz się ile wynosi emerytura po 15 latach służby, potem
    > pisz. Też jestem za zniesieniem mundurówek, ale gadanie o kiszeniu się
    > na emeryturze po 15 latach służby jest dowodem na nieznajomość tematu.
    > I tyle ma wspólnego z rzeczywistością co hasełka o likwidacji armii
    > urzędników z przeznaczeniem zaoszczędzonych środków na pomoc
    > potrzebującym. Jakbym słyszał program wyborczy lewicy (takiej czy
    > innej).

    Widzisz kolego, tak się składa, że mam w swojej rodzinie dwóch kuzynów,
    którzy ponad 18 lat temu związali się z mendownią... Jeden z nich jest na
    emeryturze od roku, drugi od niecałych dwóch lat. Myślisz, że mają głodowe
    emerytury - błąd. Jak na polskie warunki mają naprawdę konkretne pieniądze.
    Poniżej 1900 PLN do łapki nikt z nich nie bierze. - zdziwiony? ja też byłem
    zdziwiony jak mi świstki pokazali.
    W chwili obecnej jeden z nich kręci kółkiem na taryfie i drugie tyle
    wyciągnie co mu państwo daje. Drugi od czasu do czasu pracuje ze mną na
    budowie w DE, by sobie "dorobić", a tak na codzień siedzi w domu i się
    najmłodszą córką opiekuje.