  • Data: 2009-11-20 22:50:53
    Temat: Re: III KW z DROZAPOL
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy wrote:

    > ok kredyt złe słowo, tu nie chodzi o jego wymowę.
    > do jakiej spółki ich zaprasza?
    > jak nie płaci dywidendy, to jaka to spółka?
    > przedsiębiorca ma część pieniądzy z emisji, a 'inwestorzy' akcje i
    > zasadniczo stają się to dwa niezależne byty.

    Dlaczego nie płaci dywidendy? Bo nie ma zysków bądź są zyski ale
    akcjonariusze którym się chciało zagłosować tak zdecydowali. Nie ma żadnej
    opozycji między akcjonariuszami a ich firmą. Emitent nie chodzi po domach i
    wmusza akcje w zamian za ostatnie pieniądze wyciągnięte z pościeli. Zobacz
    jaki był debiut Drozapolu, jaka była redukcja. Firma miała kiedykolwiek
    kłopot z ulokowaniem emisji? Chcącemu nie dzieje się krzywda. Nie wiem co
    robią inwestorzy czy "inwestorzy". Ja nigdy nie kupuje emisji. Ponieważ
    analizuję wykres ceny akcji w czasie, a przed debiutem nie ma takiego
    wykresu. Ja kupuje po to by zarobić na różnicy między zakupem a sprzedażą.
    Nie kupuję dla dywidendy ani dla pp. Jak wpadną to są ale nigdy przyszła
    dywidenda czy pp nie jest nawet cieniem przesłanki do kupna. Jak chce to
    możesz zrobić badania w tej sprawie. Mnie już masz z głowy. Patrząc jednak
    jakie są redukcje to można zaryzykować twierdzenie, że nikogo do tego nie
    zmuszają.