  • Data: 2009-02-17 20:03:35
    Temat: Re: IKE Obligacje kilka pytań
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <c...@g...com>
    news:a6c2c8d7-6a45-4cbe-ac1b-6f08a29a46c8@33g2000yqm
    .googlegroups.com

    > No to wkrótce sprawdzę w praktyce jak wygląda starcie "specjalistów" z
    > regulaminem mSkarbiec i ustawą :-)

    Szczerzę życzę powodzenia i wytrwałości.
    Ja po natrafianiu na konsultantów betonów, którzy na zadane przeze mnie
    pytanie udziela mi odpowiedzi, które dotyczyły zupełnie innych produktów
    dałem sobie spokój z dalszym mocowaniem.
    Kiedy w moim odczuciu trafiłem na w miarę kumatego konsultanta/specjalistę,
    który poinformował mnie jak wygląda ta niby "wypłata transferowa" z IKE
    fundusze do innego IKE postanowiłem przeboleć belkę i dać sobie z tym
    cyrkiem spokój.
    Teraz przynajmniej jak będę chciał coś modyfikować w swoim IKE to mam
    oddział pod nosem gdzie wszystko idzie załatwić szybko i sprawnie
    (przynajmniej tak było w moim przypadku - nie mówię, że jest tak w każdym
    oddziale PKO BP, który sprzedaje obligacje/IKE obligacje).