  • Data: 2009-12-07 10:18:21
    Temat: Re: IKE - gdzie?
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hfifgt$v75$3@news.onet.pl...

    > Uważasz, że w kilkudziesięcioletniej perspektywie państwo polskie będzie
    > w stanie wykupić swoje obligacje? Przypominam, że dług z roku na rok się
    > powiększa, jak również powiększają się zaciągnięte zobowiązania (zwłaszcza
    > dotyczące wypłat emerytur).
    >
    > Poza tym większość oszczędności OFE lokowane w obligacjach, nie ma sensu
    > zatem w swoim prywatnym planie tego dublować.

    Miałem różne IKE i doszedłem do wniosku, że zamiast finansować pośredników,
    czy też banki, lepiej bezpośrednio w obligacje.
    Fundusze czy lokaty IKE, przynajmniej te, które ja miałem, okazywały się
    mało dochodowe.
    A bezpośrednio w obligacjach SP przynajmniej wiem, na czym stoję.
    Państwo będzie ostatnim, które zbankrutuje.