  • Data: 2008-01-12 09:33:07
    Temat: Re: [ING] Konto direct
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek napisał(a):
    > Sympatykiem Śląskiego nie jestem (co najmniej nie jestem) ale uważam
    > ich stronę za dobrą i uważam, że wielu lepszych stron nie znajdziesz. :)

    No coz, w porownaniu do takiego mBanku/Multi wyglada strasznie slabo. Do
    tego udziwniony sposob logowania. O blokadach, ktore pojawiaja sie co
    kilka dni nie wspominam. Dziwne godziny ksiegowania i rozliczania itp. itd.

    > A obsługę uważam za skandaliczną.

    Ja rowniez nie uwazam jej za najlepsza ale widzialem i gorsze np.
    Millenium :)

    --
    Mithos