  • Data: 2008-01-12 21:53:43
    Temat: Re: Konto direct
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" m...@m...localdomain

    > Wez pod uwage, ze na Zachodzie prowizje sa zwykle nizsze, i banki tez
    > potrafia oddawac z nich czesc klientowi.

    Biorę. :) Weź taki Lukas. Ponoć ma ponad milion kart kredytowych.
    Weź średnio 1000 złotych obrotu na takiej karcie i tylko 1% zysku.
    To 10 milionów złotych miesięcznie!!! Czy ja wiem, czy to mało? :)
    Moim zdaniem dla uczciwego to dużo i nie zachodzi potrzeba
    powiększania tej kwoty dodatkowymi ,,prowizjami'' typu monity.

    > To nie jest zaden podzial zyskow, nie ma zwiazku z prowizja (MIF).

    Te przelewy są dla klienta zyskiem (bo płaci z odroczeniem) a dla
    banku stratą, bo nikt nie płaci za nie.

    > To tez nie zaden podzial zyskow, a tylko np. zalozenie, ze przecietne
    > odsetki bylyby nizsze niz 3 zl (ew. zacheta dla klienta w przeciwnym
    > przypadku). Brak zwiazku z uzyskanymi przez bank oplatami.
    > Zakladam oczywiscie, ze traktuja to jako operacje bezgotowkowe (GP).

    Jeśli pozwalają na przelew do 125 tysięcy złotych, to raczej zysku
    z tego wielkiego nie mają przy prowizji wynoszącej aż ;) 3 złote.

    Oczywiście traktują to jako operacje bezgotówkowe.

    Jedyny Twój koszt to 3 złote.

    > Dobrze byloby podac jakies szczegoly.

    To podaj. :)

    > Chciwosc nie ma zwiazku z wielkoscia przychodow.

    Nie ma. Albo i ma. Taka Sygma do nadmiarowo wielkich nie należy w Polsce. :)
    Za przeproszeniem -- jaki dureń zechce współpracować z Sygmami, które kradną i
    oszukują?
    Ja nie chcę.

    --
    ____