eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[ING] Konto direct › Re: Konto direct
  • Data: 2008-01-12 10:13:28
    Temat: Re: Konto direct
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "krzysztofsf" f...@e...goo
    glegroups.com

    > Obsluga jest kiepska, jak w wiekszosci bankow. A dostep online jest
    > jednym z gorszych jakie widzialem (a widzialem ich sporo). J

    : A w Polbanku widziales? :)

    Odwiedzam stronę Polbanku kilka razy dziennie i wykonuję
    średnio niemal raz dziennie przelew zewnętrzny.

    Windows (i produkty Gates) to jakby chlew, więc wszystko oparte
    o Windows musi źle pracować, ale ogólnie jestem zadowolony.
    Może za jakiś czas staną się ,,normalni'' (wg norm polskich)
    ale na razie jestem zadowolony.

    Citi, WBK, Inteligo, Multi -- wszędzie OK.

    Polbankowa strona wygląda topornie i imo powinni ją zmienić, ale na
    pewno nie jest źle. Na pewno nie jest mniej funkcjonalna od innych stron.

    Mogłaby szybciej chodzić, :) bo teraz trzeba reglamentować ;) kliknięcia. :)

    Javka mi nie przeszkadza. Mam komputer/system obwieszony masą programów
    (czasami mam ze dwie setki :) zainstalowanych i pewnie nie mniej
    nieinstalowanych) a jednak javki nie zauważam, czyli nie mam z nią
    problemów. Inne programy czasami przeinstalowuję, a javkę co najwyżej
    updatuję, gdy mam na to ochotę. Pamiętam tylko jeden problem (przed
    wieloma laty) z javką. Inna sprawa, że głowa boli od miejsca
    zajmowanego przez javkę...

    lc

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1