  • Data: 2004-12-09 10:46:37
    Temat: Re: INTELIGO-PKO INTELIGO -kpina,idiotyzm,zdzierstwo.
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ale może te przelewy wewnętrzne są robione w godzinach sesji KIR i po
    > prostu przelew autora nie załapał się na określoną godzinę. Poza tym PKO
    > Inteligo ma takie coś jak przetwarzanie wewnętrzne. Przelewy nie chodzą
    > u nich non-stop.
    >
    > K.
    To rozumie ale:
    Poszedłem do banku dałem sam numer rachunku. Panienka wstukała mój numer i
    miała od razu moje dane. Na potwierdzeniu mam jak byk Moje dane nr rachunku,
    wpłacone w PKO BP na Konto w PKO BP. Czyli wynika z tego że Sznowny Bank BKO PB
    wali ludzi na Odsetki itp. Bo np. ładuje z danego dnia wpłaty na Owernight-y a
    faktycznie księgują je dzień później.

    Pozdrawiam
    Gabson