eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInfolinia Inteligo - u mnie krecha › Re: Infolinia Inteligo - u mnie krecha
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: mf <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Infolinia Inteligo - u mnie krecha
    Date: Thu, 18 Aug 2005 18:04:36 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <de2b7m$5c0$1@inews.gazeta.pl>
    References: <de080m$sm7$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-81-210-101-35.broker.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1124380726 5504 81.210.101.35 (18 Aug 2005 15:58:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Aug 2005 15:58:46 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <de080m$sm7$1@inews.gazeta.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: biznesforum
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:361165
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Opalski napisał(a):
    > Witam Grupowiczów,
    > Sytuacja już była krytykowana na tej liście, ale widać Inteligo albo nie
    > przegląda grupy, albo czytania tekstu ze zrozumieniem jeszcze nie
    > opanowali...
    > Taka oto dzisiaj sytuacja. Dzwoni telefon, numer się nie wyświetla, w
    > słuchawce miły damski głosik przedstawia się jako konsultantka Inteligo i
    > jazda odpytywać mnie o drugie imię w celu weryfikacji. Co jest do cholerki!
    > Poprosiłem, aby moja rozmówczyni, najpierw w jakiś sposób, jeśli potrafi,
    > autoryzowała fakt, że dzwoni z banku i jest tym, za kogo się podaje. Nie
    > potrafiła. Mało tego, Pani nie mogła powiedzieć, po co w ogóle dzwoni &#8211;
    > ankieta, coś złego się dzieje z kontem lub z kartą. Nic, bo wredna procedura
    > zabrania puścić pary z ust, jeśli klient się poprawnie nie autoryzuje!
    > Pożeglaliśmy się.
    > A potem się dziwią biedne bankiery, że ciemny naród podaje przez telefon lub
    > w necie piny do kart, hasła do kont, jeśli sami trenują klientów w podawaniu
    > przez telefon danych o sobie, traktując ich durnymi procedurami.
    > Zadzwoniłem na infolinię żeby się dowiedzieć czy to rzeczywiście bank do mnie
    > dzwonił i o co chodzi, bo jak do tej pory nieproszeni nie dzwonili. Okazało
    > się, że chcieli zapytać czy wysyłałem dyspozycję zmiany danych adresowych, co
    > rzeczywiście jakiś czas temu miało miejsce...

    Miałem podobną sytuacje, telefonowali na numer domowy, zony nie bylo i
    nie chcieli mi powiedziec co sie stalo, chociaz mowie ze znam dane zony
    plus hasla z karty kodow, nic.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1