  • Data: 2010-05-19 11:20:38
    Temat: Re: Instrukcja dymania panienek c.d.
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu pisze:

    > Tak na marginesie W moje opini ta grupa cały czas żyje.
    >
    > A co ja jestem winny temu że strefa Euro upada (temat jak najbardziej
    > związany zrynkami finansowymi).
    > Przecież ta cała socjalistyczna "integracja europejska" to od poczatku
    > chory pomysł.

    w gospodarce tak przynajmniej wiekszosc ingerencji prowadzaca do
    ujednolicenia, w zyciu spolecznym nie (chociaz jest duuuuuzo do
    zrobienia) - vide problemy pl osob niepelnosprawnych za granica... i
    mozna by tak jeszcze wiele problemow wyliczac...

    > Cóż ja mogę poradzić że Tusk zadłuża mój kraj na 50 mld w tym roku ?.
    > Wkurwia mnie to dzisiaj i wkurwiało mnie to 20 lat temu.
    >
    > Cóż ja moge poradzić na to, że nie ma w Polsce cały czas zakazu
    > ustalania deficytu budżetowego, który zapobiegałby zadłużaniu
    > przyszłych pokoleń ?. Korwin już o tym mówił 20 lat temu i co ?.
    >
    > I Nic.

    i sld i pic znaczy sie pis, jak i po i partie z ktorych wywodza sie
    ludzie tych formacji nic nie zrobili w tym kierunku...

    nawiasem piszac sld mialo 8mld nadwyzki pod koniec swoich rzadow... wiec
    mozna zalozyc, ze jednak sie da;)

    > Tak się akurat złożyło ze 5/6 aktywnych uczestników tego forum to
    > akurat eurooptymiści i w tym problem.

    ja jestem eurorealista i na dzien dzisiejszy nie widze wiekszego sensu
    pchania sie euro(bagno)strefe* - niepotrzebne skreslic.
    obawiam sie tylko czy w pewnym momencie nie dostaniemy rachunku za pomoc
    z ue...

    > A tu niestety Eurostrefa się wali i wszyscy się poobrażali. Ja wam
    > mówie miejcie pretensje do siebie, bo tak żeście zagłosowali i
    > tyle.....
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    nie mam do nikogo pretensji, nadal sie ciesze ze mimo to jestesmy we
    wspolnej europie...

    pozdrawiam
    SlawcioD