eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo i Masterlink - proceduryRe: Inteligo i Masterlink - procedury OT
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
    Date: Wed, 15 Sep 2004 11:05:27 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <ci90kg$km4$2@inews.gazeta.pl>
    References: <ci7e2f$85o$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: yh182.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1095239120 21188 80.55.241.182 (15 Sep 2004 09:05:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Sep 2004 09:05:20 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4...@n...onet.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: bartolpartol
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.7.1) Gecko/20040707
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:315840
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik m...@p...onet.pl napisał:

    > Nie pracuje w tej firmie a jedynie wspolpracuje z nimi, konto w inteligo
    > zalozylem jakies ponad 2lata temu i jak wiem Inteligo nadal korzysta z uslug
    > masterlink, wiec cos musi w tym byc... niesadzisz?? A moze Ty pracujesz w
    > Servisco?? Zreszta widac ze nie siedzisz w branzy firm logistycznych bo
    > niewiele na ten temat wiesz. Twoje pojecie ogranicza sie zapewne jedynie do
    > jednego incydentu...

    hehehe, oceniam firme na podstawie tego czego doswiadczam. I mi ta ocena
    w zupelnosci wystarczy. Nie pracuje w logistyce, ale czasem z kurierow
    roznej masci korzystam. Generalnie zgroza, ale masterlink to makabra.

    > Czekaj, czekaj, czy osoby zakladajace konto w Inteligo sa niezdecydowane
    >
    >>co do tego, czy chca by kurier przyjechal? - klient to klient - dzis
    >
    > zamawia, a jutro nawet nie wie co zamówil... taka jest niestety prawda. Na
    > codzien mam kontakt z klientem wiec wiem.

    To dobrze, ze wiesz. Ktos musi wiedziec.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1