eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - rozwiązanie umowyRe: Inteligo - rozwiązanie umowy
  • Data: 2005-03-29 11:30:23
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Owszem, ale gdzie jest napisane, że blokuje pierwszego dnia okresu
    > wypowiedzenia? :-)

    OK, zatem liczę, że jednak zablokują.

    > No i słusznie. Co bank ma obchodzić co z listem robi poczta.

    Poczta ściśle określa czas dostarczenia przesyłki. Wystarczyłoby podać okres
    wypowiedzenia 37 dni od nadania priorytetu lub 44 dni ekonomicznego. Tu
    raczej jest problem z reakcją banku, a nie poczty.

    > Sprawdzić: zadzwonić i spytać

    Niestety tak się nie da wypowiedzieć umowy. Tylko polecony. Nie mam
    możliwości nagrania rozmowy telefonicznej, więc potem nie będę mógł się
    powołać na info z ich linii.

    > Co znaczy "nic nie załatwię oprócz wysokich kosztów"?

    Wystarczy, że porównam 6% w lukasie do 2% w Inteligo i już wiadomo dlaczego
    każdego dnia trzymania w Inteligo tracę. Przelać nie chcę, bo każdy ruch z
    Inteligo kosztuje.

    > Czy Ty czasem nie układasz spiskowej teorii dziejów?

    Póki co opisałem same fakty.

    > Wysłać wypowiedzenie listem poleconym.

    Raz poszło. Znaczy się... wysyłać do skutku? No mogę, ale... koszty, koszty,
    koszty... Jednak PKO BP działało sprawniej - swego czasu też mnie nie
    chcieli wypuścić, jednak po interwencji u dyrektora oddziału okazało się, że
    jednak mogę zamknąć rachunek i wypłacić swoje pieniądze. Dlatego na kwiatki
    w Inteligo jestem przyzwyczajony i w zasadzie przeznaczyłem już sporą kwotę
    na koszty związane z wypowiedzeniem umowy, jednak mimo to nie chcę, aby była
    ona nazbyt wielka.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1