    From: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - telefon o zablokowaniu karty
    Date: Sun, 23 Apr 2006 00:28:16 +0200

    Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
    *Michal Jankowski*, która zaskrzeczała:

    > I ty tak obcej anonimowej osobie podales na wiare te dane? To moje
    > kondolencje.

    Dlaczego? To ich normalny sposób sprawdzania, od samego początku
    (założenie konta) dokładnie tak samo. Na początku, jak zakładałem,
    pamiętam, że próbowałem protestować, ale to prowadziło po prostu do
    tego, że nic się nie dało załatwić. Ty masz inaczej? To gratuluję.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8