eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - telefon o zablokowaniu karty › Re: Inteligo - telefon o zablokowaniu karty
  • Data: 2006-04-22 22:49:20
    Temat: Re: Inteligo - telefon o zablokowaniu karty
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Saiko Kila wrote:
    > Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
    > *Michal Jankowski*, która zaskrzeczała:
    >>> zadzwoniła do mnie pani przedstawiająca się jako pracownik Inteligo,
    >>> sprawdziła mnie pytając o datę urodzenia i nazwisko panieńskie matki
    >>> (czyli tak, jak zwykle) i poinformowała o zablokowaniu karty. Nie
    >
    >> I ty tak obcej anonimowej osobie podales na wiare te dane? To moje
    >> kondolencje.
    >
    > Dlaczego? To ich normalny sposób sprawdzania, od samego początku
    > (założenie konta) dokładnie tak samo. Na początku, jak zakładałem,
    > pamiętam, że próbowałem protestować, ale to prowadziło po prostu do
    > tego, że nic się nie dało załatwić. Ty masz inaczej? To gratuluję.
    >

    Nigdy nie załatwiam niczego jeśli to nie ja dzwonię.
    jak bank chce mnie o czymś poinformować, to na imieniu i nazwisku musi
    poprzestać, a jak mu za mało to ma adres pocztowy i niech sobie do mnie
    pisze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1