eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - telefon o zablokowaniu karty › Re: Inteligo - telefon o zablokowaniu karty
  • Data: 2006-04-23 02:29:45
    Temat: Re: Inteligo - telefon o zablokowaniu karty
    Od: "Piotr D." <h...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Saiko Kila" <f...@p...vqrn.arg.cy> napisał w wiadomości
    news:1pj9mnedqvsq6.dlg@saikokila.pl...

    > BTW, przez cały dzień z tego samego numeru telefonu próbowano się do
    > mnie dodzwonić, ale byłem zajęty i odrzucałem. Przy trzeciej próbie
    > odebrałem i okazało się, że to jakaś pomyłka, telefon do kogoś innego.
    > Ale pół godziny później ta sama osoba zadzwoniła i tym razem użyła już
    > mojego nazwiska itd. Trochę mnie to zdziwiło, to jest normalne
    > zachowanie banku?

    ja bym podał lipne nazwisko panienskie i czekal na reakcje, ciekawe że
    poinformowała Cię o zablokowaniu karty a w serwisie jak piszesz nadal karta
    jest aktywana, naprawdę chyba mógłbyś zadzwonić do inteligo i sprawdzić,
    druga możliwość to zadzwonić na 118913 i sprawdzić ten numer dzwoniący,
    jeśli należy do instytucji to podadzą dane. Do mnie jak dotąd inteligo
    zawsze dzwoniło to nie wyświetlało numeru.

    pzdr
    PD


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1