eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - telefon o zablokowaniu karty › Re: Inteligo - telefon o zablokowaniu karty
  • Data: 2006-04-22 23:19:35
    Temat: Re: Inteligo - telefon o zablokowaniu karty
    Od: Sebastian Szachnowski <s_szachnowski@*NOSPAM*interia.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witek napisał(a):

    > Nigdy nie załatwiam niczego jeśli to nie ja dzwonię.
    > jak bank chce mnie o czymś poinformować, to na imieniu i nazwisku musi
    > poprzestać, a jak mu za mało to ma adres pocztowy i niech sobie do mnie
    > pisze.

    Więc jak zostawisz kartę kredytową na stacji benzynowej i minutę później
    kasjerka skontaktuje się bankiem, prosząc żebyś wrócił i odebrał kartę,
    to też bank ma do Ciebie o tym fakcie list napisać?

    Pozdrawiam,
    Sebastian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1