eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - telefon o zablokowaniu karty › Re: Inteligo - telefon o zablokowaniu karty
  • Data: 2006-04-23 18:38:56
    Temat: Re: Inteligo - telefon o zablokowaniu karty
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    - Robert - <r...@g...pl> wrote:

    > Najwieksza dla mnie wada zarowno Inteligo jak i Multi jest koniecznosc
    > podawania pelnego ID wraz z pelnym haslem.

    Jak rozumiem chodzi Ci o telekod?
    Mi się jeszcze nigdy nie zdarzyło podawać pełnego w Multi.
    (pomijając to że się zawsze autoryzuję, bo to ja dzwonię)

    --
    Przemysław Maciuszko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1