eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - telefon o zablokowaniu karty › Re: Inteligo - telefon o zablokowaniu karty
  • Data: 2006-04-23 18:30:54
    Temat: Re: Inteligo - telefon o zablokowaniu karty
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In news:e2gft3$h2a$1@inews.gazeta.pl, * - Robert -* wrote:

    > Zadna nowosc. Chociazby banki angielskie to stosuja. Posiadasz do
    > konta internetowego PIN (4 znaki) oraz haslo (min. 8 znakow).
    > Przy kazdym logowaniu sie do systemu lub dzwonienia do banku pani
    > prosi o 3 cyfry z PIN (losowo wg wskazania systemu) oraz 3 znaki z
    > hasla.
    > Nigdy nie prosi o wszystkie.
    > W przypadku gdy dzwoni do Ciebie to przelacza na system autoryzacji,
    > gdzie sie sam przedstawiasz (wg procedury powyzej) i wracasz do niej.
    >
    > Najwieksza dla mnie wada zarowno Inteligo jak i Multi jest koniecznosc
    > podawania pelnego ID wraz z pelnym haslem.

    W Peako SA jak oddzwania panieka z peako24 to prosi o nr uzytkownika oraz o
    chyba 2 losowe cyfry z pinu - nie wszystkie.

    --
    darnok

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1