  • Data: 2011-03-30 09:38:59
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: "Waldek" <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    news:srzrr02jx1hy$.1b2zg7xgu62oi.dlg@40tude.net...

    > Załóżmy, ze istnieje kraj w którym wszyscy są wolni ale zadajmy sobie
    > pytanie czy wtedy będą odpowiedzialni? Czy jest odpowiedzialny osobnik
    > mający ponad 20lat (a więc dorosły) i poruszający się motocyklem z
    > predkością ponad 200km/h. Grozi mu mandat, ale i tak ta groźba go nie
    > powstrzyma skoro nie postrzymuje go nawet groźba śmierci.

    Niech sie zabije, a do diabla z nim ;)
    zaraz, a jesli przy okazji zabije inne osoby ?
    a jesli sie zabije (a jest jedynym zywicielem rodziny) - patrz punkt nizej

    >Weźmy alkoholika. Nie znajdzie nigdzie pracy, nie
    > należy mu się zasiłek., coś tam wyżebrze albo ukradnie. Ma wolny wybór ale
    > jest alkoholikiem. Co JKM mówi nt. takich ludzi? Powiedzcie mi bo ja nie
    > wiem?

    Pasozyty spoleczne - usunac droga eliminacji -> najlepiej wystrzelic w kosmos

    > W końcu weźmy sobie na tapetę porządnego, ale mało wykształconego i niezbyt
    > kumatego chłopinę, który po prostu nie radzi sobie w życiu.

    Selekcja naturalna lub -> patrz punt wyzej -> wystrzelic w kosmos

    > Z punktu widzenia JKM przeznaczeniem tych trzech osobników jest rychła
    > śmierć. W wolnym i ODPOWIEDZIALNYM społeczeństwie nie mają oni racji bytu.
    > Choćbyście nie wiem jak zwijali i tak nie unikniecie zarzutu, że Wasza
    > wizja prowadzi jedynie do pozostawienia na pastwę losu większość ludzi.

    I tak niestety czesc ludzi rozumie DEMOKRACJE
    wiec albo zyjemy w cywilizowanym kraju i panstwo pomaga tym slabszym
    albo przyjmujemy i akceptujemy ideologie westernowa -> patrz dziki zachód.

    Jest jeszcze jeden maly problem, droga eliminacji naturalnej lub nie
    takie abstrakcyjne spoleczenstwo pozbedzie sie tych wszystkich "nieporadnych"
    tylko kto bedzie pracowal na dobra cwaniaka ? - ten drugi cwaniak bedzie chcial
    byc wiekszym cwaniakiem
    i wracamy do punktu wyjscia albo mamy ogolna rzeź ;)