  • Data: 2011-03-30 10:07:45
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: a...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Kompletnie tego nie rozumiesz i bredniami próbujesz ośmieszyć

    > 1) państwo pcha łapy w jak najmniejszą ilość dzidzin życia, policja jest

    > jedną z takich dziedzin gdzie państwo czyli wspólnota obywateli ma działać

    > sprawnie

    > 2) każdy ma własny wybór czyli wolność, ale także do podstawowych zasad

    > należy zakaz naruszania czyjejś wolności i od tego są regulacje prawne

    > przeinaczasz to wszystko i robisz z siebie durnia

    Pewien jesteś? Klasyk naszej komedii powiedział coś takiego: Nie dzielę ludzi na
    czarnych i białych, chudych i grubych, a prosto na mądrych i głupich. Państwo
    należy budować wedle tych zasad, a nie dzielić na liberałów, komunistów, żydów,
    polaków itp. bo albo jesteśmy wspólnotą, albo hulaj dusza piekła nie ma. Nie ma
    innej drogi jak przekonać innych do swoich racji, dlatego pisałem o mądrzeniu
    narodu. Podstawowe zadanie to uczyć, uczyć, uczyć bez względu na środki. Bez
    tego żadna idea nie pomoże. A jak wspólnota, to na równych prawach tego co mu
    się noga powinęła jak i tego co dzięki nodze tamtego się wzbogacił, bo i tak
    jeden bez drugiego żyć nie może.