  • Data: 2011-12-17 20:24:17
    Temat: Re: Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
    Od: root <a...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 17 Dec 2011 19:46:49 +0100, Endriu napisał(a):

    > Root a nie wiesz czasami ile trzeba bybyło pożyczyć do MFW aby uratować
    > bankruta jakim jest teraz Portugalia... ?.
    >
    > http://www.bloomberg.com/quote/GSPT2YR:IND/chart
    > http://www.bloomberg.com/quote/GSPT5YR:IND/chart
    > http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=GSPT10YR:
    IND

    > ..... tzn. ile do wykupu (np. w przyszłym roku) jest tych 2, 5 i 10 latków i
    > po jakich cenach teraz one chodzą .

    Zresztą skąd ja mam cokolwiek wiedzieć? Z TV? Tym powinni zajmować się
    ekonomiści. Widziałeś ostatnio jakichś ekonomistów w TV, którzy pokazywali
    by ludziom jak to działa? Dlaczego potrzeba 1 bln a nie np. 800mld. Co się
    stanie tymi pieniędzmi?
    Na okrągło te same jazgoczące gęby polityków, którzy mają takie pojęcie jak
    Ty i ja.
    Całe to gderanie o suwerenności, wyzywanie od folksdojczów, walki o krzyże
    czy pomniki. Taki serial nam proponuje TV. To ludzi rajcuje - nie tam
    jakieś dane o sprzedaży obligacji Portugalskich.