  • Data: 2016-11-13 16:06:13
    Temat: Re: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-13 o 15:33, z pisze:

    > To nie jest powód żeby tego nie widzieć, przemilczeć czy bronić.
    > Chodzi o zasadę i równe traktowanie a nie zemstę.

    Zgoda.

    > Równość i demokracja (cholera KODem pachnie ;-) )

    Nie mieszaj mnie do polityki :-)

    > Myślisz że odbiegam aż tak bardzo tylko dlatego że domagam się równego
    > traktowania w dobie genderów, mniejszości i innego gejostwa ;-)

    Przeczytałem dwa razy i taki układny stałeś się dopiero
    jak posypały się uwagi. Na początku było o panoszeniu się korporacji
    i wykorzystaniu drobnych sztuczek przez ludzi (tutaj niemożności
    dowiedzenia powodu zwrotu) czytania klauzul małym drukiem itp, żeby
    odpowiedzieć na oszustwa i kłamstwa korporacji.
    Czyli jednak zemsta.
    Równość przyszła potem. :-)

    > Wielokrotnie broniono zapisów umów a ludzie którzy powoływali się
    > jeszcze na uczciwość byli nazywani oszołomami i nieudacznikami
    > Przypomnij sobie :-)

    Pamiętam. Tak naprawdę to nawet nie jest kwestia uczciwości,
    tylko dobrego prawnika.