eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak dorobić? Wisienki w Lidl.Re: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <c...@g...com>
    <s...@p...org>
    <58261b96$0$5141$65785112@news.neostrada.pl> <o058tg$uv8$1@dont-email.me>
    <58263f0a$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <o05ick$1mb$1@dont-email.me> <58265058$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5826ce33$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <58275dd7$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5827a6af$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    <58281fbb$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <58284782$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <58285633$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <58285c07$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <582860eb$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    <582879bb$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <58288165$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <5828aa22$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <5828c37b$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    From: z <...@...pl>
    Date: Sun, 13 Nov 2016 21:37:40 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5828c37b$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 52
    Message-ID: <5828cf13$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-68-26.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1479069459 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5154 89.77.68.26:65468
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:627337
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-11-13 o 20:48, cef pisze:
    > Zagalopowałeś się gdzie indziej.
    > Dla Ciebie to co robili klienci Lidla jest zgodne z regulaminem
    > (bo nie da się udowodnić, że jest inaczej) i tu jest pies pogrzebany.
    > Bo ja i kilka innych osób tutaj zwraca uwagę, że to nie jest
    > wykorzystanie kruczka
    > czy haczyka w regulaminie, tylko ordynarne oszustwo.

    Zgodzę się z Tobą jeśli przyznasz że notoryczne zaniżanie cen na półce
    sklepowej będziesz traktował tak samo.

    Zgodzisz się na równe traktowanie ordynarnego oszustwa?

    > I nijak nie da się tego porównać do sytuacji, gdzie klient bankowy
    > otwiera konto,
    > zgrania wisienkę i zamyka rachunek po wypelnieniu wymogów promocji.
    > Nie ma tu miejsca na stwierdzenie, że klient okrada bank z zysku (jak
    > piszesz obok),

    Klient banku nie zrobił tego na co liczył bank tylko perfidnie zrobił
    coś odwrotnego. Literalnie jest w zgodzie z prawem ale moralnie naciąga
    bank na kasę. Tak czy nie?

    > bo wszystko odbywa się zgodnie z regulaminem i bank skalkulował swoją
    > promocję w taki a nie inny sposób i widocznie zarabia wystarczająco na
    > tych, którzy zostaną na dłużej. Nikt tu nie oszukuje, ani nie ma miejsca
    > złamanie regulaminu,
    > choć bank przecież liczy na to, że klient kupi coś kartą i bank zrobi na
    > prowizjach albo klient zagapi się i nie zrobi wymaganego obrotu kartą i
    > wlepią mu opłatę kilka złotych itp ale to jest w regulaminie.

    Gdzie tu widzisz różnicę? Jeśli Lidl zdawał sobie sprawę z regulaminu to
    ewidentnie źle oszacował ilość klientów którym będzie się chciało
    zwracać pudełka.
    Bank też może źle oszacować straty nowej durnej promocji.
    Będzie lamentował, protestował i powoływał się na uczciwość czy potulnie
    poniesie koszty promocji?

    > Myślę, że mógłby, ale bez robienia kalkulacji wie, że to bezsensowne.
    > Ale szopkę mogliby zrobić: ja chętnie bym posłuchał jak klient Lidla
    > będzie tłumaczył się, że jogurt go obrzydzał okrutnie i omal nie
    > wyrzygał już w trakcie konsumpcji i jedynie myśl o tym zwrocie kasy go
    > zmusiła do zjedzenia do końca i jak prawnicy będą się obrzucać
    > oskarżeniami czy to spowodowało większe starty w sklepie czy większy
    > stres u klienta. W sumie zabawne.

    Zawsze może powiedzieć że za ciężko mu było odnosić pełne pudełka więc
    opróżnił do kibla.
    Obawiam się że taka szopka mogłaby tylko ośmieszyć sklep.
    Oczywiście kwestia dobrego prawnika :-)

    z

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1