    From: Miernik <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak przeslac $ na PayPal?
    Date: Fri, 4 Jul 2003 07:28:40 +0200

    In article <be2i6m$l7v$1@nemesis.news.tpi.pl>, Pawel - sklep.pko.pl wrote:

    > a jaka karte miales do niego podpieta ?

    Inteligo.

    Ale ta transakcja po ktorej sie na nim znalazlo 33$ ktore zablokowali,
    to akurat nie wziela sie z polskiej karty, tylko przelana z innego
    konta Paypal, a z samej karty Inteligo na Paypalu wtedy od pol roku
    nie korzystalem.

    Wiec to nic nie znaczy jaka jest karta.
    Ja bym sie tam bal wplacic cos na Paypal nawet jak bym byl rodowitym
    amerykaninem :(

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl