eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwJak teraz sprawdza sie AT? Czy daje jakies sugestie na przyszlosc?Re: Jak teraz sprawdza sie AT? Czy daje jakies sugestie na przyszlosc?
    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Jak teraz sprawdza sie AT? Czy daje jakies sugestie na przyszlosc?
    Date: Mon, 15 Aug 2011 13:38:49 +0200

    root wrote:

    > AT daje szansę czyli
    > Chyba trochę i źle mnie zrozumiałeś. Ja piszę o znajomości
    > PRAWDOPODOBIEŃSTWA a nie pewności zdarzenia. Żeby znać np. wartość
    > oczekiwaną trzeba znać DOKŁADNIE prawdopodobieństwa scenariuszy (czyli
    > rozkład). Nie chodzi o pewność tylko o znajomość prawdopodobieństw!!!
    > Staram się "obalać" mit że te prawdopodobieństwa są znane przez AT czy
    > cokolwiek innego. To nie jest kostka do gry czy moneta, gdzie
    > prawdopodobieństwa są znane, tylko znacznie bardziej skomplikowana rzecz.
    > Spróbuj odpowiedzieć: jakie jest prawdopodobieństwo że po przebiciu
> [...]

    Czyli zgodziliśmy się, że AT nie przewiduje przyszłości. To dużo. Bo ogólny
    pogląd jest taki, ze AT nie działa bo nie sprawdził się scenariusz, który
    przewidywało AT. Co do prawdopodobieństw. Ja mogę podać te
    prawdopodobieństwa. Gdybym chciał. Zabrałbym się do tego tak. Policzyłbym
    ilość przypadków jakie wystąpiły przy Twoich warunkach i odniósłbym je do
    przypadków wszystkich. Tyle. Za okres? Za okres jaki sobie wybiorę.