  • Data: 2009-07-21 12:59:18
    Temat: Re: Jaka karta do Francji?
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Lip, 06:51, Artur Czeczko <a...@w...student.uw.edu.pl>
    wrote:

    > Pierwszym tropem jest to, że musi to być karta z chipem.

    Zgadza sie. Nawet jezeli na drzwiach jest logo VISA lub MC, to czesto
    bez "carte a puce" mozna sobie co najwyzej poogladac. Moje "bezpucowe"
    karty nie dzialaly nawet w muzeach, w automatach z czytnikiem do kart
    stricte "magnetycznych".

    > Czy to wystarczy, żeby karta działała "wszędzie"?

    Przy kolejnej podrozy przetestowalem dwie karty z chipem, obie nie-
    francuskie, (ale tez i nie-polskie, wiec tu Ci nie pomoge) i dzialaly
    "wszedzie".

    > Pewnie w Polsce nie dostanę nigdzie takiej karty?

    Bardzo watpie, chyba ze przez jakis private banking Credit Agricole,
    wiec to nie ta skala. Bo w Lukas Bank to raczej nie... :)

    Jesli juz wszystko zawiedzie, to moze karta przedplacona na miejscu?
    Bo otwarcia konta nie polecam, juz wolalbym leczenie kanalowe zeba.