eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaki bank... dba o klienta? › Re: Jaki bank... dba o klienta?
  • Data: 2008-01-08 09:27:26
    Temat: Re: Jaki bank... dba o klienta?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 8 Sty, 10:21, "ls" <n...@s...pisac.pl> wrote:
    > Uzytkownik p...@g...com napisal(a):
    >
    > > ...
    > > I teraz moje pytanie:
    > > Jaki polecacie mi bank, który spełniałby część poniższych kryteriów:
    > > 1. nie internetowy (nie chcę kontaktować się przez infolinię i za
    > > każdym razem rozmawiając z innym konsultantem)
    > > 2. oferujący różne produkty (kredyty, karty kredytowe) na podstawie
    > > wpływów na konto, lub przynajmniej wymagający mniej procedur dla
    > > stałych klientów
    > > 3. fajnie gdyby w oddziale znajdowali się analitycy, którzy podejmują
    > > decyzje odnośnie przyznawanych kredytów
    > > Jakieś propozycje?
    >
    > Nie zebym akurat polecal, ale przypadkiem trafilem na cos, co moze Cie
    > zainteresuje:http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidual
    ni/rachunki_osobiste/owoceprzy...

    Mam konto u nich od czasow PBK.
    Proces decyzyjny podniesienia limitu przyznanej w promocji KK z
    narzuconego z automatu 1500 na 3000 zl, polaczony z dostarczeniem
    zaswiadczenia o zarobkach, mimo, ze pensja wplywa u nich, trwal okolo
    3 tygodnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1