eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaki bank... dba o klienta?Re: Jaki bank... dba o klienta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    ws.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.tiscali.d
    e!newsfeed.freenet.de!newspeer1.nwr.nac.net!border2.nntp.dca.giganews.com!novia
    !nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!216.196.98.140.MISMATCH!border1.nnt
    p.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!l1g2000hsa.googlegroup
    s.com!not-for-mail
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki bank... dba o klienta?
    Date: Tue, 8 Jan 2008 01:27:26 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 29
    Message-ID: <2...@l...googlegroups.com>
    References: <8...@f...googlegroups.com>
    <flvetj$vta$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.18.70.211
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1199784446 18025 127.0.0.1 (8 Jan 2008 09:27:26 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Jan 2008 09:27:26 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: l1g2000hsa.googlegroups.com; posting-host=83.18.70.211;
    posting-account=IxHeCwkAAACnPeU98Lz1iDskuW_xJ0ev
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.24 (Windows NT 5.1; U; pl),gzip(gfe),gzip(gfe)
    X-Original-Bytes: 2288
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:433992
    [ ukryj nagłówki ]

    On 8 Sty, 10:21, "ls" <n...@s...pisac.pl> wrote:
    > Uzytkownik p...@g...com napisal(a):
    >
    > > ...
    > > I teraz moje pytanie:
    > > Jaki polecacie mi bank, który spełniałby część poniższych kryteriów:
    > > 1. nie internetowy (nie chcę kontaktować się przez infolinię i za
    > > każdym razem rozmawiając z innym konsultantem)
    > > 2. oferujący różne produkty (kredyty, karty kredytowe) na podstawie
    > > wpływów na konto, lub przynajmniej wymagający mniej procedur dla
    > > stałych klientów
    > > 3. fajnie gdyby w oddziale znajdowali się analitycy, którzy podejmują
    > > decyzje odnośnie przyznawanych kredytów
    > > Jakieś propozycje?
    >
    > Nie zebym akurat polecal, ale przypadkiem trafilem na cos, co moze Cie
    > zainteresuje:http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidual
    ni/rachunki_osobiste/owoceprzy...

    Mam konto u nich od czasow PBK.
    Proces decyzyjny podniesienia limitu przyznanej w promocji KK z
    narzuconego z automatu 1500 na 3000 zl, polaczony z dostarczeniem
    zaswiadczenia o zarobkach, mimo, ze pensja wplywa u nich, trwal okolo
    3 tygodnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1