eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaki bank... dba o klienta? › Re: Jaki bank... dba o klienta?
  • Data: 2008-01-08 09:44:18
    Temat: Re: Jaki bank... dba o klienta?
    Od: TomekC <t...@a...podaje.w.stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    p...@g...com pisze:
    > I teraz moje pytanie:
    > Jaki polecacie mi bank, który spełniałby część poniższych kryteriów:
    >
    > 1. nie internetowy (nie chcę kontaktować się przez infolinię i za
    > każdym razem rozmawiając z innym konsultantem)
    > 2. oferujący różne produkty (kredyty, karty kredytowe) na podstawie
    > wpływów na konto, lub przynajmniej wymagający mniej procedur dla
    > stałych klientów
    > 3. fajnie gdyby w oddziale znajdowali się analitycy, którzy podejmują
    > decyzje odnośnie przyznawanych kredytów

    No cóż... zabrzmi to jak herezja, ale w Polbanku, będąc klientem z
    zewnątrz załatwiłem drobny kredycik gotówkowy w ciągu jednego dnia.

    Pani w oddziale w swoim komputerze miała wgląd do pełnej informacji na
    mój temat w BIKu, i automat który orientacyjnie określił moją zdolność
    (byli mi wstanie pożyczyć ponad 30-krotność miesięcznych zarobków).
    Decyzja była na następny dzień. Akurat miałem szczęście trafić na
    kompetentnego pracownika, który wie jak działa bank itp. - ale to można
    łatwo sprawdzić przeprowadzając z delikwentem/tką "rozmowę
    kwalifikacyjną" udając głupiego klienta :)

    --
    Tomek małpka japko kropka info.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1