    From: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki bank... dba o klienta?
    Date: Tue, 8 Jan 2008 11:23:58 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 08 Jan 2008 01:16:44 -0800, programistaphp napisał(a):

    > W pewnym momencie potrzebowałem na szybko wziąść drobny kredyt
    > (odnawialny). Okazało się, że muszę przejść dokładnie te same procedury
    > co klienci "z zewnątrz", ani jednej taryfy ulgowej, nawet symbolicznej
    > :)

    To są właśnie uroki Multi hłe hłe, ale nie martw się ode mnie, zresztą
    nie tylko, chcieli też papierów aby podnieść limit na kk mimo, że mieli
    jej ponad dwuletnią historię.

    > I teraz moje pytanie:
    > Jaki polecacie mi bank, który spełniałby część poniższych kryteriów:
    >
    > 1. nie internetowy (nie chcę kontaktować się przez infolinię i za każdym
    > razem rozmawiając z innym konsultantem)

    Prócz mBanku to chyba wszystkie w .pl mają oddziały, kwestia ich ilości i
    rozmieszczenia dogodnego dla Ciebie.

    > 2. oferujący różne produkty
    > (kredyty, karty kredytowe) na podstawie wpływów na konto, lub
    > przynajmniej wymagający mniej procedur dla stałych klientów

    To też mniej więcej jest u wszystkich tylko z różnymi skutkami. Niestety
    dużo zależy na jaką osobę w banku trafisz.

    > 3. fajnie gdyby w oddziale znajdowali się analitycy, którzy podejmują
    > decyzje odnośnie przyznawanych kredytów

    Analitycy to największy skarb i w dodatku pilnie strzeżony, także na to
    bym nie liczył.

    > Jakieś propozycje?

    Jeżeli te pożyczki są w miarę częste to może linia kredytowa w koncie? A
    jeżeli sporadyczne to może kk z możliwością rozłożenia zakupu na raty -
    oczywiście o ile takie coś wchodzi w grę.

    PS Jako, że jesteś programistą to dla Ciebie migracja z Multi do każdego
    innego banku w .pl (oczywiście pomijam mBank, bo nie bierzesz go pod
    uwagę) może być lekkim szokiem jeżeli chodzi o funkcjonalność i
    możliwości ;)

    Xenocide