  • Data: 2005-07-03 19:23:13
    Temat: Re: Jaki bank? drugie konto, obok Ineligo, nie mBank
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janusz - Vahanara wrote:
    > Nastał nam piękny 3 lipiec 2005 roku, kiedy to Grzegorz
    > Szczepanik posłał(a) w świat wiadomość

    > Konto bez tokena i karty (już masz jedną) nie kosztuje
    > cię nic.

    No ale mi właśnie niezbędna ta karta. Cała zabawa polega
    właśnie na tym że chcę mieć rezerwową kartę. Z tabeli wynika
    że przy braku regularnych wpływów na konto trzeba płacić 1
    zł. Tyle mogę przeżyć.

    > Odbiorców definiujesz kilku, wśród nich czynsz, gaz,
    > telefony oraz twoje drugie konto i masz wygodny "żywy"
    > wpłatomat w oddziałach.

    To też zaleta. Niby PKO ma szeroką sieć ale czasami Lukas
    jest bliżej albo ma krótszą kolejkę.

    > Do tego możesz dołożyć kartą kredytową. Wydanie gratis.
    > Użytkowanie przez pierwszy rok tez gratis. Za drugi i
    > trzeci rok trzeba zapłacić po 25 zł, ale w nagrodę za
    > wziącie karty dostajesz na konto 50 zł kiedy tylko
    > wykonasz pierwszy zakup przy pomocy tej karty, czyli
    > można przyjąć, że karta w drugim i trzecim roku jest za
    > darmo o ile nie przepijesz pięćdziesięciozłotowego
    > prezentu.

    Akurat na kredytówce mi nie zależy. Hmm. Wygląda na to że
    Lukas jest najlepszy dla moich potrzeb.

    Pozdrawiam
    Grzegorz Szczepanik