  • Data: 2005-07-03 19:26:05
    Temat: Re: Jaki bank? drugie konto, obok Ineligo, nie mBank
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Pańskiego 2005-07-03 Janusz - Vahanara napisał(a);

    > Nic, tylko zgubić taką kartę.

    Kiedy ostatnio patrzyli Ci w dowod jak placiles karta?

    > Słabo.

    Ktory bank daje wiecej na _RORze_?

    > Dlaczego nie wspominasz o kosztach przelewów?
    > Cena jest z kosmosu.

    Autor, w poscie rozpoczynajacym watek, wyraznie zaznaczyl, ze Go to
    nie interesuje ;o

    > Dorzucę brak dostępu przez internet.

    j/w

    Ja korzystam z Eurobanku juz kilka miesiecy (do zakupow w
    supermarketach, czyli dosc rzadko) i jestem zadowolony. Oprocz
    funkcji "portmonetki z karta" niczego wiecej nie oczekuje i niczego
    wiecej nie dostaje. Proste.

    Do zadan wymieionych na poczatku watku Eurobank sie _nadaje_. Do
    bardziej skomplikowanych operacji sa inne banki, ktorych oddzialy nie
    wygladaja jak kioski i zapewniaja minimum poufnosci.

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com