eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaki bank w UK? Hsbc? Barclays? a moze Royal Bank of ScotlandRe: Jaki bank w UK? Hsbc? Barclays? a moze Royal Bank of Scotland
  • Data: 2008-03-15 20:54:38
    Temat: Re: Jaki bank w UK? Hsbc? Barclays? a moze Royal Bank of Scotland
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Każda instytucja finansowa ma swoje własne reguły i co jest ważne dla
    > jednej, może być nieistotne dla innej. Dla jednych BIK jest istotny, inne
    > tylko weryfikują tożsamość/adres. Generalnie, jeżeli chodzi o duże
    > kredyty, istotne jest to, jak klient do tej pory radził sobie z
    > kredytami -czy spłacał w terminie itd. Żeby np. dostać platynową kartę
    > Capital One musisz już posiadać inną kartę z limitem min. 5,000 i nie mieć
    > niekorzystnych zapisów (opóźnień, przekroczeń limitu) w ciągu
    > poprzedzających kilku lat. Inne banki mogą stosować inne reguły.

    Wszystko zalezy od tego co masz.
    Mozesz byc po bankructwie 3 lata i dostac niezly deal na pozyczke...
    Choc to trudne ale mozliwe.
    Klient ktory regularnie splaca zadluzenie jest malo oplacalny dla banku.

    > Może mają limit ryzykownego kredytu przypadającego na jeden adres, a
    > wniosek kolegi był rozpatrywany pierwszy? Bo zapewne nie chodziło o
    > brzmienie nazwiska...

    Nie, wnioski poszly jednoczesnie, zreszta niewazne, chodzilo o to by
    pokazac, ze bank nie kieruje sie sztywnymi regolami.

    > Nie. Self-employed nie oznacza prowadzenia działalności gospodarczej.
    > Self-employed równie dobrze może być odpowiednikiem pracy na umowę o
    > dzieło. Self-employed często są specjaliści: tłumacze, konsultanci itd.;
    > co zupełnie nie znaczy, że prowadzą przedsiębiorstwo (mają konta firmowe,
    > rozliczają NI jako firmy itd.).

    Wiec mam prosbe:
    Podaj jakie to karty nie wymagaja podania adresu selfemployed!
    Poza tym kolejne bzdury wasc piszesz.
    Selfemployed to jednoosobowa (przewaznie) firma! Mozesz pracowac dla innej
    firmy na godziny, ale nadal to ty musisz sie rozliczyc z podatkiem, tu nie
    dostaniesz P60, tylko czek, gotowke lub w innej formie wynagrodzenie.
    Selfemployed JEST DZIALALNOSCIA GOSPODARCZA!!!!
    Nie rob wody w mozgach innych.
    Konta biznesowego miec nie musisz, ale NI musisz placic- wez pierdul juz nie
    pisz....
    Nazywa sie to Contribution tax. Musi sie sam rozliczyc z podatku. To jest
    dokladnie jak firma!
    Stad nazwa: selfemployed czyli samo zatrudniajacy sie.
    A umowa pracy o dzielo jest niczym innym jak zleceniem wykonania zadania
    firmie o nazwie: jan kowalski. I to firma "jan kowalski" wykonuje ta usluge
    i sie potem z niej rozlicza przed IR.

    > Przeprowadziliśmy się, wkrótce potem żona brała telefon na abonament. Przy
    > nas kobieta wykonała credit check - i powiedziała, że nie dało się
    > potwierdzić danych, i odmówiła. Zarejestrowaliśmy się na liście wyborców i
    > trzy tygodnie później credit check przeszedł bez problemu. Może O2 zalicza
    > się do twoich "nikt"?

    Telefon na abonament to jeszcze inna para kaloszy, nie myl wszystkiego w
    jednym worku, bo jak bys poszedl do O2 i blysna karta kredytowa to bys na
    miejscu dostal....

    > Nie

    Oj, tak.

    > Gwarantujesz, że gdybyś miał obroty 500,000/mies., też by Ci oferowali
    > limit 2,000?

    nie rozumiem?

    > Widzisz kontekst, w jakim piszę? Odpowiadam na pytanie człowieka, który
    > chce założyć (zapewne) swoje pierwsze konto w UK. Oczywiście, jak masz
    > kasę, firmę albo w ogóle indywidualne potrzeby, zawsze możesz porozmawiać
    > z każdą instutucją. Jeżeli wiesz, jak rozmawiać, masz duże szanse
    > powodzenia.
    > Ale

    Ale, chodzi o to by gosc wiedzial dokladnie co, jak i po co.
    Dzieki temu nie bedzie "odkrywal" po raz 10-milionowy ameryki....
    Dlaczego mu nie napisac wszystkiego, jak zalatwic? Ja mu napisalem prosto:
    kazdy bank na konto osobiste to to samo, liczy sie ktory blizej domu... nic
    wiecej.